Kolejny…

Jak ten czas leci… Nawet nie spostrzegłem kiedy minął kolejny miesiąc od poprzedniej notki. No, ale co to się przez ten miesiąc nie działo! Co prawda nadal nie mam karty graficznej, ale wymyśiłem pewien sposób na obejście tej trudności – łączę się przez wifi laptopem z komputerem, laptopa stawiam obok, piszę odpowieni kod i uruchamiam z laptopa – proste i skuteczne? No nie do końca ;) Jako że laptop nie jest mój, nie chcę instalować na nim Visual Studio. Po drugie, jest tam karta ATI (ma SM2 na szczęście), więc nie mogę używać PerfHUD-a. No, ale dzięki temu systemowi w miarę dokończyłem wreszcie SSAO[1][2]. Poza tym, udało nam się razem z całym zespołem Shadowclones ukończyć pof demo naszej gry – o roboczej nazwie Sokoban ;) – znajduje się ono TUTAJ.

Zbliża się IGK. Nie mogę się doczekać, zwłaszcza, że zapowiada się na prawdę ciekawie i jest to mój pierwszy wyjazd na tę imprezę. Planowane są m.in. referaty o Deferred Shadingu, efektach wolumetrycznych i optymalizacji shaderów – więc bardzo przydane. Miło było również dowiedzieć się, że nie muszę być 7.04 wcześnie rano w domu, toteż będę mógł zostać na tę (według relacji bywalców ;) ) najciekawszą noc IGK.

Dobra, to byłoby na tyle. Na koniec daję screena do SSAO (czymś trzeba tego bloga zapchać ;] ):ssao

~ - autor: charibo w dniu Marzec 13, 2008.

komentarze 2 to “Kolejny…”

  1. To super, że jedziesz na IGK!
    Do testowania SSAO mógłbyś wziąć jakąś inną scenę, na której lepiej byłoby to widać.

  2. Szczęściarz :P Ja rok będę musiał poczekać… Ale co się odwlecze to nie uciecze. Hmm… zapchać? Faktycznie więcej u Ciebie Dev anizeli Loga ;)

Skomentuj

 
