Od jutra start pierwszego Warsztatowego Compo scenowego!

Tak właśnie. Jutro, w piątek, o 20:00 startuje Compo na intro 4k. Czasu na pisanie będzie 10 dni. W sumie nie spodziewałem się aż tak wielu chętnych, również kanał #warsztat wrze dyskusjami na ten właśnie temat. Co ciekawe, o ile poprzednie dwa moje intra były poprostu stosunkowo niebrzydkimi efektami, o tyle coś czuję, że tym razem to nie wypali – tym bardziej, że konkurencja szykuje się przednia. Wpadłem więc na pomysł wymyślenia fabuły do mojego intra – oczywiście słowo wielce przesadzone w tym kontekscie, ale jednak. Zarys pewien mam. Według mnie, w intrze powinno chodzić o wywarcie jak największego wpływu na widzu, dzięki muzyce, grafice, ułożeniu scen; nie zaś jednynie o mega przekozackie shadery (chociaż jedno drugiego nie wyklucza ;) ). Dla mnie przykładem może być scena z dymem z dema Final Audition:

FinalAudition5FinalAudition6 

Dobra, kogo będę oszukiwał – wstawiłem tutaj te dwa screeny, bo sam się od ostatniej notki wierutnie leniłem, więc nic, co mogę pokazać nie skodziłem. ;)

Dodatkowo, jest to pierwsza notka pisana przeze mnie w Microsoftowym programie Windows Live Writer – tool genialny, polecam wszystkim. Dzięki temu mogę wstawiać code snippety bez bólu (czego nie potrafi edytorek wbudowany w panel admina WordPressa). Przykładu użycia snippeta nie będzie, bo i nie mam czego pokazywać narazie. ;)

Do następnej notki (za 10 dni najpóźniej ;) )!

~ - autor: charibo w dniu Maj 8, 2008.

Komentarze 4 to “Od jutra start pierwszego Warsztatowego Compo scenowego!”

  1. A jednak aż 10 dni? Nie śledziłem zbyt uważnie ostatnio tego co się działo. Jak znajdę chwilę to może sam też coś skodzę :)

  2. Cześć. Również zainteresowałem się warsztatowym compo. I też mam podobnego bloga. Jak na swój wiek (egzamin gimnazjalny) to dobry jesteś w tym co robisz. Pozdrawiam i dodaje do linków.

    Krzywy (m_krzywy w warsztacie)

  3. //Sry za dbl post – mialem info, ze sie nie dodal bo jest juz taki (wykryto identyczny komentarz)
    Wywaliłem ten drugi – taki sam ;) Char

  4. Hehe teraz to już nawet triple post ;)

Skomentuj

 
