Po Compo.

Wróciłem. Miałem lekki (!?) poślizg z nową notką, ale tak to już jest, że w tym ciężkim okresie jakim jest koniec roku szkolnego blog zszedł na dalszy plan (163 pkt!)

Sednem dzisiejszej notki jest oczywiście moja porażka w warsztatowym Compo. :P Konkurs oceniam jako całkiem udany – przede wszystkim dlatego, że się w ogóle odbył. Sprawiedliwie zwyciężyła drużyna DMA, w składzie Krzysiek K. oraz NINJA. Drugie miejsce zajął Sobol, trzeci zaś byłem ja ex aequo z drużyną Asm Force (misioslaw & unic0rn). Ostatnie, czwarte miejsce zajął rAum.

2008-05-24(6) Screen ze zwyciezkiej pracy DMA.

Od dawna nic nie skodziłem. Podczas wyjazdu nie napisałem ani linii kodu, również po powrocie prawie wcale nie odpalałem VS-a. Tym niemniej, robię coś okołokoderskiego. No, ale to mało ważny detal narazie.

Chciałbym również przeprosić wszystkich innych uczestników, oraz siebie, za użycie w moim intrze melodii z fuxpluxa. Nie było to zachowanie godne pochwały, a wręcz skrajnie lamerskie. Nie powinienem był tego robić; zostawienie intra całkowicie bez synthu, jeśli już nie zdążyłem go napisać, było lepszą opcją. Kajam się.

~ - autor: charibo w dniu Maj 28, 2008.

Skomentuj

 
