Dwa i pół miesiąca z życia łże-kodera

Witam!

Tak oto minęło dwa i pół miesiąca od ostatniej notki. Sprawa niespecjalnie dziwna, biorąc pod uwagę, że raczej rzadko mam wenę aby pisać tutaj, jednak od czasu do czasu – trzeba. Ostrzegam jednak na wstępie – notka będzie wybitnie nudna i utrzymana w konwencji dlaczego-nie-pisałem-nic-na-blogu. :)

Zacznijmy od początku – szkoła. Ten nieboski wynalazek nie pozwala skupić się na niczym; nawet na sobie! Niestety, brak skupienia zaowocował bardzo niską średnią ocen – i samoocen – na semestr. ;) W każdym razie, niezrażony tym niepowodzeniem, śmiało brnę w nicnierobienie dalej.

Z rzeczy, które mogą kogośtam gdzieśtam zainteresować, podjąłem się prowadzenia WMaga ([1][2]). Jestem pozytywnie zaskoczony wynikiem, gdyż już pierwszy mój numer zyskał dosyć przychylne opinie jednego z najlepszych WMagów ever. Cieszę się z tego i mam nadzieję, że gazetka będzie równie pozytywnie odbierana jak dotąd.

Poza tym, nie dotknąłem kodu od czasu ostatniej notki. Tak właśnie, nic nie napisałem. Głównie przez brak czasu oraz chęci, a może małą zmianę priorytetów. Kodowanie nie bawi mnie tak jak dawniej! A może znalazłem inne zajęcia? Nie wiem, w każdym razie – ostatni commit na SVN mojego silnika miałem jakieś 3 miesiące temu.

Niepisanie prywatnego kodu oczywiście nie przeszkodziło mi napisać paru nowych części tutoriala Direct3D, który powstaje sobie spokojnie, acz stale. ;)

~ - autor: charibo w dniu Styczeń 28, 2009.

Komentarze 3 to “Dwa i pół miesiąca z życia łże-kodera”

  1. Cześć Żelek ;d masz racje notka iście nudna i nic nie wnosząca do twojego bloga (zresztą żadna nic nie wnosi!!!!) ;D rzuć szkołę, szkoła to zuo. Za WMaga należą się gratulację, dobrze, że jeszcze są rzeczy, które Ci wychodzą. :D

  2. Z nastawieniem do kodzenia też tak miałem – nie martw się to samo przechodzi po pewnym czasie ;)

  3. tak kolego, z niekodzenia sie zdrowieje :)

Skomentuj

 
