Compoty i IGK

Hej!

Ostatnimi czasy odbyły się dwa Compo, w których brałem udział. Pierwszym jest Scene.pl Code Compo. Napisałem na nie intro. Planowałem, że będzie to 4k, oryginał trwał coś ponad półtorej minuty, było parę różnych scen, trochę pracy kamerą – całość ważyła ~3kb. Niestety, nie zdążyłem napisać synthu, więc w ostatni dzień tego konkursu postanowiłem obciąć intro do 2k – w których to karygodny brak dźwięku jest w miarę wybaczalny.

Efekt jest mizerny, dlatego nazwałem swoją pracę CheckerFAIL ;). W każdym razie, cięcie rozmiaru zabrało parę ciekawych scen; nie miałem również czasu na dobre zsynchronizowanie, dlatego przejścia są – delikatnie mówiąc – biedne. W każdym razie, dla tych którzy naprawdę mają ochotę, moja praca (jak również całą reszta) do ściągnięcia tu. :)

Poza tym, odbyło się 3h Compo w serwisie gamedev.pl. Tutaj frekwencja była aż porażająca, bo doszło aż 28 prac. W takim tłoku również nie liczę na żadne punkty, ale krótkie Compo to frajda co nie miara, więc cieszę się że wziąłem udział. :) Jestem również szczególnie dumny z tego, że udało mi się narysować dosyć fajne krowy i świnie – własnoręcznie – oraz dograć samemu improwizowaną melodyjkę na gitarze. :D

Trzecim punktem tej notki (może tego nie widać, bo to czwarty akapit) jest konferencja IGK. Tutaj właściwie wszystko co mogło być napisane zostało napisane na innych blogach i na innych serwisach, od siebię tylko powiem, że serdecznie zapraszam. :) Ja oczywiście wybieram się, a ewentualnie zainteresowani wspólnym wyjazdem poznaniacy niechaj wiedzą, że razem z bs.mechanikiem wyjeżdżamy z P-ńa w nocy z czwartek na piątek, pociągiem relacji Poznań – Terespol o 2:20. :)

Na zakończenie po screenie z moich prac na Compo. :)

image  image

image

~ - autor: charibo w dniu Marzec 16, 2009.

komentarzy 5 to “Compoty i IGK”

  1. c u @ IGK ;>

  2. j/w ;) A poza tym fajnie że mimo wszystko starasz się pisać jakieś demka scenowe. Ja też kiedyś chciałem, ale zabrakło zapału.

  3. Dałoby rade zrobić z tego intra filmik jakiś? Na mojej viscie 64 niestety nie daje rady odpalić (tryby zgodności nic nie pomagają). Tak jak rzekł Riddlemaster fajnie że sie starasz i piszesz, tak trzymaj! :)

  4. O nawet nie widzialem, ze te interko jest Twoje. Fajnie, ze przylozyles sie do tego compo scenowego i cos napisales. Teraz bedziemy walczyc o miejsca :) Powodzenia

  5. Nigdy wiecej tym pociagiem :DD
    Na IGK było genialnie. :)

Skomentuj

 
