O nowinkach u Charibo słów kilka

Hej!

Oto minęły dwa miesiące od poprzedniej notki, licznik odwiedzin spada nieubłaganie w dół, więc trzeba coś na ten temat poradzić ( ;) ). NIe pisałem z dwóch powodów. Po pierwsze, nie miałem o czym. Po drugie zaś, w związku z końcem roku szkolnego (oraz, naturalnie, początkiem wakacji) cierpię na brak czasu. Wyjazdy, spotkania ze znajomymi i tzw. life sprawiły, że od dobrych pięciu weekendów nie miałem czasu przysiąść nad kodem, ani nad komputerem w ogólności. Tym niemniej, napisałem nową część kursu Direct3D – Staje się jasność – implementacja modeli oświetlenia – traktującą o implementacji oświetlenia diffuse, oraz specular (wg. Phonga i Blinna).

Drugą nowością jest fakt, iż zrezygnowałem z funkcji redaktora WMaga. Nie jest mi szczególnie przykro, że zostałem o to poproszony, a wręcz przeciwnie – cieszę się, że pismo się rozwija. Patrząc zaś na dzieło Capada, widzę że ekipa nie próżnuje, a Mag dostał „kopa”, mówiąc kolokwialnie.

Mój brak czasu spowodowany był też, tutaj muszę się przyznać, graniem w gry kiedy tylko miałem chwilę czasu. Spowodowane było to zakupem XBoxa 360 – konsola podoba mi się bardzo, a komfort grania na telewizorze, siedząc na kanapie, czasami z rodziną, z padem w ręku jest znacznie większy niż na klawiaturze, przed monitorem. Poza tym, XBox Live to marzenie – dema gier, wypożyczalnia filmów – wszystko na telewizorze, bez kombinowania; właśnie tak jak być powinno.

Na koniec tej i tak przykrótkiej notki wypadałoby wrzucić cokolwiek. Wrzucam więc starego screena, z bardzo-testowej-wersji programiku nad którym pracowałem kiedy jeszcze miałem czas:

 

image

~ - autor: charibo w dniu Czerwiec 15, 2009.

komentarzy 9 to “O nowinkach u Charibo słów kilka”

  1. Ty zdrajco PCtowego świata! A na poważnie sam się od jakiegoś czasu przymierzam do zakupu tej konsolki, ale jakoś wiecznie znajduję inny sposób na wydanie kasy :)

  2. I teraz powoli będziesz pochłaniany przez magię konsolowej rozrywki ;) gratuluję zakupu next-gena (mimo, że sam wolę konsole Sony :P) jak już zaliczysz jakiegoś calaka to się pochwal światu ;)

  3. Calaka? :)

  4. http://www.miejski.pl/slowo-Calak ? Nie… chyba nie o to chodzi. : P

  5. Dpbre, tego znaczenia tego słowa nie znałem :P ale pora żebyście i Wy poznali znaczenie tego słowa w gamingowym świadku :P calak to inaczej zaliczenie gry na 100% ;)

  6. czemu o tym projekcie piszesz w czasie przeszlym? czy jest to ow app z drzewem w postaci posagu? :D

  7. ano właśnie :D

    Uznałem, że sama idea jest lekko nietrafiona (co jest oczywistym omówieniem – idea była słaba :D ) i porzuciłem projekcik ;P

  8. Koduj, koduj! Mam nadzieje zobaczyć kiedyś jakieś Twoje konkretne interko na którymś party…ot np na wrześniowym riverwash (taka delikatna sugestia;))

  9. Na wrześniowy Riverwash raczej nic nie napiszę, bo umiejętności nie pozwalają. Ale zapewne pojawię się pooglądać. :)

Skomentuj

 
